2013 m. liepos 8 d., pirmadienis

Naktinis blogas - trečioji grupė

Rytas, sunkus rytas. Dar sunkiau keltis į naują dieną, kupiną iššūkių ir pavojų. Keista darosi pamačius tokio didumo blynus. “Vos apžiojau “ – pasakė Blondinė. Tačiau grietinė daro savo ir supaprastina visą virškinimo procesą pilve. Tačiau ne apie tai aš norėjau čia parašyt. Visa esmė yra stebuklingajame guliaše ir sriuboje, kuriuos atvežė per pietus. Visi tarsi skėriai apspito aplink visa tą gėrį. “Man patiko, net apžiot įmanoma “ – pasakė Blondinė. Viskas normaliai susikramto ir susivirškina dar nespėjus nuryti. Tikriausia dėl to tas geris taip greit ir dingo nuo stalo. Filmavimai ėjo į pabaigą. Visi stengėsi užbaigti pradėtus darbus ir taip atsilaisvinti naktį. Diskoteka, uou uou!!! Šokom tryse, 25 sedėjo ant suoliukų. Buvo šaunu!  Daug garso ir šviesų. Asmeniškai – man patiko. Dar dabar jaučiu dešrelių ir kopūstų derinį savo pilve, kuris tarsi išmoko kalbėti nauja, man dar nesuprantama, kalba. Jau naktis, gražus skaičius (3:33), per kurį išsijungė diskotekos muzika. Tikriausiai nieks jau seniai nebešoka. Nors, besidrąskančių atsiranda,- teigia Karolina. „Buvau viena iš tų stebėtojų, stovinčių blankiame diskotekos kampe ir į visą tą šurmulį žvelgianti su dideliu pasigerėjimu ir, be abejo, žaliu pavydu“ – pasakoja Karolina. Ne kiekvienas sugeba šokti blaivas – tas tiesa. Noriu miego, juk jau švinta. Tingisi rašyt tą blogą, kurį jau vadiname „Geru“. O tau, skaitytojau, užuojauta dar kartą sugaišus dar 5min savo gyvenimo, skaitant šį tekstą. Spakoiny noč!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą